Wingfoil

Privéles

Leuk dat je komt wingen!
In deze wingsurf of wingfoil hebben wij onze ogen alleen op jouw gericht voor de komende 1.5 uur!

Boek privéles

Duur: 90 minuten
Personen: 1-2
Leeftijd: 12+

Leer wingsurfen binnen 90 minuten!

Of je nu nieuw bent in deze gave sport, of dat het tijd wordt om op de foil te komen, gaaf dat je ons hebt gevonden. Wij gaan jouw techniek bijleren!

In een wingfoil privéles ben jij, eventueel met je maatje alleen in de groep. Dit betekend dat de instructeur exact ziet wat je doet, en je zodoende de juiste tip, op het juiste moment geeft. Hierdoor komt hoe het moet, en hoe je het doet, zo snel mogelijk op 1 lijn te liggen.

Jij krijgt de maximale aandacht, en je maakt letterlijk vliegende start in deze nieuwe sport! Door ons duidelijk stappenplan, ervaren instructeurs en uitgebreide materiaal is succes gegarandeerd!

Kom jij deze nieuwe sport ervaren in onze wingfoil privéles?

169p.p.
Boek privéles
Inbegrepen
  • Gebruik materiaal
  • Gebruik wetsuit

Boek je zo!

Klik op "Boek privéles"

Het inschrijfformulier van ons boekingssysteem opent in een pop-up.

Volg de stappen in het inschrijfformulier

Selecteer je les en het aantal personen. Kies een datum uit. Vul de persoonlijke gegevens in en betaal direct online. Je boeking is compleet!

Email en inloggegevens

Direct na je boeking ontvang je de bevestigings email. Hierin staan ook jouw inloggegevens om jouw boeking in te kunnen zien.

Jouw wingsurfles gaat door!

1 dag van te voren ontvang je rond 17:00 de laatste bevestigingsmail. Mocht de les niet doorgaan, log dan in, en plan een nieuwe datum in.
Wingsurfles op het

Valkenburgse meer

De wingsurf privéles volg je alleen, of met je maatje. Door deze kleine groepsgrootte geeft de instructeur maximale persoonlijke aandacht. Zo maak jij de stappen in jouw tempo!

Wij geven onze wingsurflessen op het Valkenburgse meer. Een prachtig en overzichtelijke locatie tussen Katwijk en Leiden in. Met grote regelmaat hebben we goede wind, maar niet de golven van zee. Dit maakt het Valkenburgse meer heel geschikt om te leren wingsurfen en diep genoeg om te wingfoilen.

Wingfoil privéles

Wat moet ik meenemen naar de privéles

Wij zorgen voor een wetsuit. Jij moet meenemen:

• Zwemkleding
  • Handdoek
  • (water) schoentjes

Waar zit Gearfreak Surfschool?

Gearfreak Surfschool zit aan het Valkenburgse meer. Dit mooie meer ligt tussen Leiden en Katwijk in. Plan hier je route!

Kan je goed wingsurfen op het Valkenburgse meer?

Het Valkenburgse meer is perfect om te leren wingsurfen. Aan de randen kan je staan. Het formaat is prima overzichtelijk. Zowel voor de beginnende wingsurfer als voor gevorderden wingfoilers.

Waar teken ik het vrijwaringsformulier?

Het vrijwaringsformulier teken je online als je bij je lessen inlogt. Het is praktisch als dit al gedaan is, en dit niet meer voorafgaand aan de les moet gebeuren.

Zijn er kleedkamers?

Vanaf 2023 hebben wij prachtige ruime kleedkamers met een mogelijkheid tot douchen.

Op zoek naar een

Andere cursus?