Groot, groter, grootst, MEGA

De MEGA Sup is een van de allerleukste activiteiten van Pro-Intro. Gebrek aan ritme en teamwork levert de leukste situaties op!

Verhuur MEGA sup

Prijs (set)

1ste uur: € 125,-
Vervolg uur: € 100,-

Minimaal 4p

Materiaal

MEGA Sup + Paddles

Inclusief wetsuits
Inclusief Paddles
Schade op eigen risico
Verzekering niet inbegrepen

Niet alleen kan je met de MEGA sup ontzettend veel plezier beleven met de paddles. Ook kunnen we er 3 windsurfzeilen op plaatsen! Ideaal om met het gezin gewoon een uurtje te cruissen!

SUPs

MEGA
RRD MEGA AirSUP | 16.5 x 6.2 (5m x 1.8m)

Paddles

Kids
Starboard kids adjustable
RRD Easy kids adjustable

Volwassenen
RRD Easy adjustable

Vergeet alleen je zwemspullen niet. Wij verzorgen de rest!

Een wetsuit is wellicht lekker, maar met deze MEGA sup spring je soms vrijwillig in het water!

Schade kan voorkomen en is altijd vervelend. Je kan eventuele schade gevolgen afkopen voor 5,- per uur. Dit moet je van te voren aangeven. Schade veroorzaakt door objecten op de kant, of de kant zelf dient ten alle tijden vergoedt te worden.

of zoek je iets anders?

Windsurfen

Wingfoilen

eFoilen

Suppen

omkleden!

Surfhelden dragen een nat pak

Play Video

Het Valkenburgse meer

Kom jij met een groep?

Een prachtig en overzichtelijk meer tussen Katwijk en Leiden in. Het meer is ontzettend goed geschikt voor windsurfen en suppen. De goede bereikbaarheid via de a44 uit Den Haag, Wassenaar en Voorschoten maken het een echte hotspot!

Kom je ook eens kijken?

Ben jij met een groep op zoek naar een leuke (water) activiteit? Dan ben je bij ons van harte welkom. Wij organiseren leuke en enkele zeer originele activiteiten voor een bedrijfsuitje, teamuitje, kinderpartijtje of vrijgezellenfeest.

Een gezonde dosis buitenpret. Geheid heb je aan het eind een gloed op je toet!

MEGA sup: unieker vind je het niet!