eFoilen

eFoilen bij GEARfreak surfschool is de meest luxe en sensationele vorm van watersporten. Wij gebruiken de allerbeste producten van LIFT. Het gevolg is een ervaring van vrijheid, complete stilte tijdens het vliegen en een stoot adrenaline. Want eFoilen is spectaculair. Je kan bij ons een les volgen, en daarna ook materiaal huren. Kom langs aan het Valkenburgse meer en geniet van deze fantastische sport!

eFoilles

Volg een les, en maak direct je eerste foil meters!

eFoil verhuur

Geen eigen materiaal, dat is geen probleem!
Kom jij

Leren eFoilen

efoilen, efoilles, efoil verhuur, efoilverhuur, efoil huren, GEARfreak, Surfcenter, surfschool, gearfreak surfschool
Is eFoilen moeilijk?

Iedereen kan leren eFoilen!

eFoilen is niet moeilijk, maar wel supergaaf, mits je de juiste instructie krijgt. Binnen 1.5 uur kan jij zeker je eerste meters maken. Op het Valkenburgse meer kan je uitstekend leren eFoilen. Het meer is niet heel erg groot, en er zijn prima plekken waar het water echt lekker vlak is. Met onze goede instructeurs en super materiaal leer jij dit in no-time!

Waar kan je eFoilen?

Het Valkenburgse meer!

eFoilen doen wij op het Valkenburgse meer. Deze locatie, gelegen tussen Leiden en Katwijk is een fantastische plek om dit te doen. Het is niet al te groot, parkeerplaatsen genoeg, en GEARfreak Surfschool zit recht aan het water. Ideaal dus voor jou eFoil ervaring! Kom je ook een keer langs?

Hoe werkt eFoilen?

eFoilen kan altijd!

Bij eFoilen gebruik je een board met foil, en heb je de afstandbediening in je hand. Met de (drijvende) afstandbediening hoef je alleen maar gas te geven. In het board zit een grote accu, en onder het board, bij de foil, zit de aandrijving. Om te foilen hoef je dus geen surf achtergrond te hebben. Je geeft gas, versneld en langzaam kom je uit het water, en foil je! Je bent dus niet afhankelijk van de wind.

Windsurfen op surfcamp

eFoil onderdelen

De basis onderdelen van het eFoilen.

efoilen, efoilles, efoil, efoil verhuur, efoil huren, efoil les, efoil huur, gearfreak, surfschool, surfcenter, lift, flysurf, surfcamp
eFoil Board

Onze board van LIFT zijn de top van de markt!

Accu

Een zeer grote accu waardoor wij lessen van 1.5u kunnen geven!

Mast

Wij maken gebruik van de meest lichtste masten die er op de markt zijn. Het is de ruggengraat van het zeil! Die bepaalt de performance.

Computer

Zorgt voor de communicatie tussen de accu, de aandrijving en de afstandbediening

eFoil materiaal kopen

Het kopen van het juiste materiaal voor eFoilen is altijd moeilijk. GEARfreak en partner flysurf.nl kan je hier uitstekend en vrijblijvend in adviseren.

Als je niet precies weet waar je goed aan doet, kom dan gerust eerst een LIFT 3 eFoil huren. Wij hebben divers materiaal liggen, hierdoor kan jij ervaren wat het beste bij jou past.

eFoilen is een unieke en exclusieve sport, met (in ons geval) uitermate hoogwaardig materiaal.  Ervaar bij ons producten gemaakt van 100% carbon, waarbij er geen compromissen op het gebied van performance zijn gemaakt.

Hoofd onderdelen

• Board
  • Foil
  • Remote
  • Wetsuit

Overige onderdelen

• Accu
  • Mast
  • Fuselage
  • Foil voorblad
  • Foil achterblad

FAQ eFoilen

Kan je goed eFoilen op het valkenburgse meer?

Vanaf welke leeftijd kan ik leren eFoilen?

Waar zit GEARfreak Surfschool?

Hebben jullie eFoil stalling?

Waar kan ik eFoil materiaal kopen?