eFoil huren

eFoil materiaal huren kan uitstekend bij Gearfreak Surfschool! Wij hebben mogelijkheden vanaf 1 uur huren, tot complete jaarkaarten. De sport makkelijk en toegankelijk maken is ons doel!

100/ uur
  • Losse verhuur
  • Wij ontzorgen jou compleet
  • Minimaal 1u
  • eFoil + helm + impactvest (verplicht)
%15(extra)
  • Meer eFoil plezier, voor hetzelfde geld
  • Alleen voor losse verhuur
TBD/ jaar
  • Jaarrond
  • Onbeperkt eFoilen
  • Onbeperkt wisselen
  • Premium merken
Sinds 2022 kan je bij ons een

eFoil huren

Suppen, suples, supverhuur, sup verhuur, sup huren, leren suppen, megasup, GEARfreak Surfschool, sup
Waar kan je een eFoil huren?

Bij GEARfreak Surfschool!

Omdat wij al sinds 2011 het suppen op het Valkenburgse meer verzorgen, zijn wij een begrip op het gebied van sup verhuur in de omgeving van Leiden. Door ons nieuwe Surfcenter zullen wij vanaf medio 2023 nieuwe openingstijden hanteren. Hierdoor kan jij echt altijd een sup huren! Uiteraard zullen ook onze lessen meer gaan uitbreiden.

Wij verhuren verschillende sups. Hierdoor zit er altijd wel iets bij, wat past bij jou wensen!

Vergeet niet om je legitimatie mee te nemen. Dit heb je nodig voor de borg van de materialen die je huurt.

Wat draag je tijdens het suppen?

Let op het weer

Net zoals je keuze van kleding afhankelijk is van het weer, is dat bij het suppen ook het geval. Als je de eerste keer een sup komt huren is het prettig om een wetsuit te dragen. De kans dat je in het water valt is dan zeker aanwezig. Ook als je op een speelse manier van de sup gebruik maakt.

Ben jij meer ervaren, en wil je een kleine tour maken, dan is bedekkende snel drogende kleding aangenaam. Bijvoorbeeld een boardshort, of een legging, met een shirt. Vergeet niet om goed zonnebrand te smeren omdat je op het water extra snel verbrand. Ook is een hoofddeksel zeer aan te raden!

, surfcamp
Goed voorbereid het water op!

eFoil huren? De 3 beste tips!

Om jouw sup ervaring zo succesvol mogelijk te maken hebben we hier 3 goede tips voor jou.

• Doe een wetsuit aan. (Dan is het niet erg als je in het water valt)
  • Smeer je minimaal 30 minuten voor het suppen goed in!
  • Mocht het wetsuit te warm zijn, dan kan je deze ook voor de helft uittrekken. Niet vergeten je bovenlichaam dan ook te smeren!

Wij zorgen dat jij met goed materiaal op pad gaat. Als jij ervoor zorgt dat je ook goed voorbereidt bent gaat het helemaal goedkomen. Mocht je toch onzeker zijn, boek dan gerust een suples!

Surfcamp bij GEARfreak

eFoil huren

Dit zijn de basis onderdelen!

Suppen, suples, supverhuur, sup verhuur, sup huren, leren suppen, megasup, surfcamp
Board

Dit is de neus van de windsurfplank. Die loopt iets omhoog.

Zwaard

Het zwaard klappen we naar achter. Onder de plank komt nu een hele grote vin. Die helpt ons koers houden.

Mastvoet

Dit onderdeel zorgt ervoor dat het zeil helemaal vrij kan bewegen!

Zeil

Lekker licht, en zorgt dat we vooruit komen!

Mast

Echt de ruggengraat van het zeil. Let op, de mast is hard!

Ophaalkoord

Het ophaalkoord gebruiken we om het zeil uit het water te hijsen.

Giek

Als we kunnen keren, is het tijd om vaart te maken. Hiervoor gaan we de giek vastpakken.

FAQ eFoil huren

Kan je goed suppen op het valkenburgse meer?

Vanaf welke leeftijd kan je een sup huren?

Waar zit GEARfreak Surfschool?

Heb ik legitimatie nodig als ik een sup ga huren?

Hebben jullie sup stalling?

Waar kan ik sup materiaal kopen?

Op zoek naar iets anders dan een

Windsurf

Wingfoil

eFoil

Surfcamp

Uniek

Een eFoil huren is ontzorgen

Bij ons ligt bijna alles al opgetuigd. In de tijd dat jij je wetsuit aantrekt leggen wij het aan de waterkant. Zo kan jij snel lekker windsurfen!

Reserveren is niet mogelijk. Kom gewoon langs. Er is bijna altijd wat beschikbaar. Heel heel heeel soms moet je even wachten op de windsurf verhuur. Dan is het in gebruik. Geniet in de tussentijd van de zon en de aloha!

Kan ik

Reserveren

Reserveren is niet mogelijk. Met een keuze uit 25 planken, en meer dan 50 zeilen in de verhuur kan echt iedereen vinden wat hij of zij zoekt. In de tijd dat jij je wetsuit aantrekt worden de spullen voor je klaargelegd! Ideaal

Waait het toch wat minder dan verwacht, dan kwamen de jongens van de verhuur met een groter zeil aanlopen. Wat een luxe!?

Gearfreak Surfcenter, surfcamp, windsurfen, windsurfles, windsurf verhuur, windsurfverhuur, windsurf huren, leren windsurfen, gearfreak, gearfreak surfschool, surfcenter
Onze locatie

Valkenburgse meer

Je kan een sup huren vanuit onze nieuwe locatie aan het Valkenburgse meer. Vanaf seizoen 2023 is Gearfreak Surfcenter gereed. De beste spot aan het Valkenburgse meer, en 100% gericht op de surfsport. Wees welkom!

Top materiaal bij GEARfreak Surfschool

Kom een eFoil huren en gebruik premium brands

Wetsuits

Sup boards