Introductieles

Vliegend over het water, carve je de perfecte bocht in de eFoil introductieles.
Een moment wat je je hele leven bijblijft!

Boek introductieles

eFoil Introductieles

• Duur: 45 of 90 minuten
  • Personen: 1 – 4
  • Leeftijd: 14+
Leer eFoilen binnen 1,5 uur

Ben je klaar om je wateravonturen naar nieuwe hoogten te brengen? Met onze geavanceerde eFoilles beleef je een ongeëvenaarde sensatie op het water. Zweef moeiteloos boven de golven en voel de adrenaline door je aderen stromen terwijl je de vrijheid van surfen ervaart.

De LIFT eFoils zijn ontworpen met prestatie en duurzaamheid in gedachten. Met zijn krachtige elektrische aandrijvingssysteem bereik je rap een foilende (vliegende) snelheid, terwijl het gebruik van hoogwaardige materialen zoals koolstofvezel zorgt voor een lichtgewicht en stabiele rit.

Of je nu een ervaren watersporter bent of een beginner, onze eFoils zijn geschikt voor iedereen. Met intuïtieve bedieningselementen kun je gemakkelijk de e-power aanpassen en soepel manoeuvreren op het water. Dit zorgt voor een veilige, plezierige en uitdagende rit.

Ervaar de vrijheid van het zweven boven het water. Met onze eFoil introductieles maak je van dit moment op het water een avontuur om nooit te vergeten.

Vanaf

Boek introductieles
Inbegrepen
  • eFoil
  • Wetsuit
  • Instructie
eFoil introductieles

Boek je zo!

Klik op "Boek introductieles"

Het inschrijfformulier van ons boekingssysteem opent in een pop-up.

Volg de stappen in het inschrijfformulier

Selecteer je les en het aantal personen. Kies een datum uit. Vul de persoonlijke gegevens in en betaal direct online. Je boeking is compleet!

Email en inloggegevens

Direct na je boeking ontvang je de bevestigings email. Hierin staan ook jouw inloggegevens om jouw boeking in te kunnen zien.

Jouw eFoilles gaat door!

1 dag van te voren ontvang je rond 17:00 de laatste bevestigingsmail. Mocht de les niet doorgaan, log dan in, en plan een nieuwe datum in.
eFoilles op het

Valkenburgse meer

De eFoil introductieles is altijd een besloten les. Onze instructeur staat dus volledig tot jullie beschikking. Of je nu met 1, 2, 3 of 4 personen komt. Door deze kleine groepsgrootte geeft de instructeur iedere deelnemer veel aandacht. Zo ben je gewoon zo snel mogelijk aan het vliegen.

Wij geven onze efoil introductieles op het Valkenburgse meer. Een prachtig en overzichtelijke locatie tussen Katwijk en Leiden in. Je kan er gratis parkeren, bijna direct aan het water. Met een gezellige Brasserie als buren maakt het de spot helemaal af. Echt een top plek voor jouw efoilles.

eFoil introductieles

Wat moet ik meenemen naar de introductieles?

Wij zorgen voor een wetsuit. Jij moet meenemen:

• Zwemkleding
  • Handdoek
  • (water) schoentjes

Waar zit Gearfreak Surfschool?

Gearfreak Surfschool zit aan het Valkenburgse meer. Dit mooie meer ligt tussen Leiden en Katwijk in. Plan hier je route!

Kan je goed eFoilen op het Valkenburgse meer?

Het Valkenburgse meer is perfect om te leren eFoilen. Aan de randen kan je staan. Het formaat is prima overzichtelijk. Zowel voor de beginnende eFoiler als voor gevorderden.

Waar teken ik het vrijwaringsformulier?

Het vrijwaringsformulier teken je online als je bij je lessen inlogt. Het is praktisch als dit al gedaan is, en dit niet meer voorafgaand aan de les moet gebeuren.

Zijn er kleedkamers?

Vanaf eind 2023 hebben wij prachtige ruime kleedkamers met een mogelijkheid tot douchen.

Op zoek naar een

Andere cursus?

2 Personen. Samen van de adrenaline genieten!

Startcursus

Na de introductieles ’the fun really starts’

Huren