Wingsurfles

Leren nu wingsurfen bij Gearfreak Surfschool aan het Valkenburgse meer! Met wind zoals op zee, maar zonder de golven is dit 1 van de beste plekken van Nederland om te starten met Wingsurfen. Onze wingsurfles en wingfoilles geven wij in groepjes tot 4 personen. Niet groot, en daarom erg leerzaam. Heb jij toch liever een privéles, dan kan dat natuurlijk ook!

Kies jouw wingsurfles
  • Continue foilen
Unieke

Methode

Waarom is de wingsurfles en wingfoilles uniek?

Naast introductielessen, zijn wij zeer gefocussed in langere cursussen op verschillende niveau’s. Hier zijn wij best wel trots op!

Om na de lessen zelfstandig met een goed tempo te blijven doorgroeien heb je een solide basis nodig. Die basis leren wij iedereen als eerste aan. Door jou steeds opnieuw uit te dagen met nieuwe oefeningen en technieken, blijf jij je verbeteren. Zo groei jij uit tot een goede en zelfverzekerde wingfoiler, of wingfoilster natuurlijk! Zo zien wij jou binnen no time over het Valkenburge meer vliegen.

De ontwikkeling en uitdaging geeft zowel de cursist als de instructeur onwijs veel plezier en voldoening.

Helder en duidelijke

Uitleg

Het doel is voor jouw en je medecursisten gelijk. Maar de route voor niemand hetzelfde!

Onze instructeurs zijn getraind om jou heldere en duidelijke tips te geven. En die zijn voor iedereen anders! Daarom kunnen wij een doel met verschillende tips en invalshoeken uitleggen. Het herkennen, aanpassen en manoeuvreren hierin is waar wij bekend om staan. En dat met een bak passie en enthousiasme.

Kom je het ontdekken?

Gearfreak Surfcenter, surfcamp, windsurfen, windsurfles, windsurf verhuur, windsurfverhuur, windsurf huren, leren windsurfen, gearfreak, gearfreak surfschool, surfcenter
Onze locatie

Valkenburgse meer

Jouw wingsurfles en wingfoilles geven wij vanuit onze nieuwe locatie aan het Valkenburgse meer. Vanaf seizoen 2023 is Gearfreak Surfcenter gereed. De beste spot aan het Valkenburgse meer, en 100% gericht op het surfen. Wees welkom!

Op zoek naar iets anders dan een

Wingsurfles

Windsurf
lessen

Suplessen

eFoillessen

Surfcamp

Vanaf welke leeftijd kan ik wingsurfles volgen

Wingsurfles en wingfoilles kan je volgen vanaf 14 jaar.

Hoe boek ik een wingsurfles?

Kies het gewenste lespakket uit. Als de stappen volgt, en betaald hebt, kan je je eerste les inboeken.

Waar moet ik mij melden voor een wingsurfles?

Wingsurfles en wingfoilles geven wij op het Valkenburgse meer. Meld je aan de kassa bij Gearfreak Surfcenter. Hier krijg je verdere instructies betreft het omkleden en je les.

Hoe moet ik betalen?

Betalen kan online bij het boeken van je lespakket. Pas na de betaling kan je je boeking inplannen.

Gaat de les door als het niet waait?

Voor het wingsurfen en wingfoilen hebben wij een diverse reeks boards, wings en foils. Toch kan het zijn dat de omstandigheden buiten deze reeks valt. Dan cancellen wij de les. Jij kan die dan opnieuw inplannen.