Windsurf huren

Windsurf materiaal huren kan uitstekend bij Gearfreak Surfschool! Wij hebben mogelijkheden vanaf 1 uur huren, tot complete jaarkaarten. Heb je eigen materiaal. Dan is het mogelijk een windsurf locker te huren. De sport makkelijk en toegankelijk maken is ons doel!

20/ uur
  • Losse verhuur
  • Wij ontzorgen jou compleet
  • Minimaal 1u
  • Premium merken
%15(extra)
  • Meer surfplezier, voor hetzelfde geld
  • Alleen voor losse verhuur
250/ jaar
  • Altijd beschikbaar
  • Ook buiten openingstijd
  • Eigen materiaal aan het water
  • Inclusief gebruik kleedkamers
599/ jaar
  • Jaarrond
  • Onbeperkt windsurfen
  • Onbeperkt wisselen
  • Premium merken
Kan ik

Reserveren?

Reserveren is bij ons niet mogelijk. Het is bij ons altijd mogelijk tijdens je huur periode van materiaal te wisselen als je iets specifieks wil testen, of als de omstandigheden anders zijn dan ingeschat. Door deze service is reserveren van specifiek materiaal niet mogelijk.

Bij ons ligt bijna alles al opgetuigd. In de tijd dat jij je wetsuit aantrekt leggen wij het aan de waterkant. Zo kan jij snel lekker windsurfen!

Elk jaar zorgen wij wel voor nieuw materiaal, en groeien wij. Met grote regelmaat hebben wij dan ook de nieuwste producten. Naast goede boards en zeilen, hebben alle zeilen een mast met minimaal 90% carbon. Zo hebben de best mogelijke werking van de zeilen. En zijn ze zo licht mogelijk.

Wij zijn trots op ons goede materiaal. En wij zijn trots dat jullie, net als wij, zo zuinig op het materiaal zijn. Op deze manier kunnen wij het windsurf verhuur tegen een scherpe prijs blijven verhuren!

Windsurf huren,

Hoe werkt het?

Aanmelden

Schrijf je in aan de balie. Om materiaal te huren is een ID-bewijs nodig voor de borg.

Materiaal keuze & omkleden

Na de keuze van het materiaal, leggen wij dit klaar voor gebruik. Jij kan je rustig omkleden.

Het water op

Zodra jij bent omgekleed controleren wij gezamenlijk de staat van het materiaal. Na de controle kan je het water op en start de tijd!

Stop de tijd

Als jij klaar bent met huren registreren wij de tijd. Tevens controleren we het materiaal gezamenlijk opnieuw.

Omkleden & afrekenen

Tijdens het omkleden ruimen wij het materiaal weer netjes op. Jij kan in de bar relaxen en nagenieten van je sessie. Hier kan je ook afrekenen.
Wij gebruiken

Premium brands

Gearfreak Surfcenter, surfcamp, windsurfen, windsurfles, windsurf verhuur, windsurfverhuur, windsurf huren, leren windsurfen, gearfreak, gearfreak surfschool, surfcenter
Onze locatie

Valkenburgse meer

Jouw windsurfles geven wij vanuit onze nieuwe locatie aan het Valkenburgse meer. Vanaf seizoen 2023 is Gearfreak Surfcenter gereed. De beste spot aan het Valkenburgse meer, en 100% gericht op het surfen. Wees welkom!

FAQ Windsurf huren

Kan je een windsurf set huren?

Bij Gearfreak Surfschool is het mogelijk om een windsurf set te huren. Zowel materiaal voor de jeugd, als voor gevorderden is beschikbaar.

Waar zit Gearfreak Surfschool?

Gearfreak Surfschool zit aan het Valkenburgse meer. Dit mooie meer ligt tussen Leiden en Katwijk in. Plan hier je route!

Kan je goed windsurfen op het Valkenburgse meer?

Het Valkenburgse meer is groot genoeg om uitstekend een windsurf set te huren, en plezier te hebben. Zowel voor de beginnende windsurfer als voor gevorderden.

Heb ik legitimatie nodig voor windsurf huur?

Ja, Bij de windsurf huur dient vooraf legitimatie te worden ingeleverd als borg.

Help, ik heb schade gemaakt!

Zowel vooraf, als nadien controleren wij samen met jou de materialen op schade. Mocht er schade tijdens het gebruik zijn ontstaan dan hanteren wij hier vaste prijzen voor, afhankelijk van de schade die is gemaakt. Wil je dit risico niet nemen, dan adviseren wij een watersport verzekering af te sluiten, namelijk de VDWS Safety Tool.

Op zoek naar iets anders dan een

Windsurf huren

Sup