Proef de Aloha

GEARfreak Surfschool kent zijn oorsprong in Maui. Een stage op een van de mooiste eilanden ter wereld heeft Jip zijn blik op de wereld doen veranderen. Ergens in deze 6 maanden is het zaadje geplant waar uiteindelijk GEARfreak Surfschool uit is gegroeid. De sfeer, de omgang met elkaar, de natuur. Het leven was daar puur, met als bindende factor het windsurfen.

Terug in Nederland moest er eerst nog de opleiding worden afgemaakt. En na industrieel product ontwerpen is er een verlangen ontstaan naar het lesgeven, dus ook een docenten opleiding is door Jip voltooid.

Gedurende het eerste jaar als docent is het woord “windsurfschool” gevallen, en opnieuw bleek het de bindende factor te zijn. De gesprekken en gevoelens uit Maui, Hawaii kregen ineens een richting en doel, wat het idee alleen maar bevestigde. Alles viel op zijn plek.

Dit enthousiasme straalt er nog steeds vanaf. Nu voornamelijk gevoed door het enthousiasme waar de klanten mee van het water komen. De reden van het begin, en het lopende vervolg!

windsurfen, windsurfles, windsurf verhuur, windsurfverhuur, windsurf huren, leren windsurfen, gearfreak, gearfreak surfschool, surfcenter, youthfreak academy, introductieles, startcursus, seizoenscursus, surfcamp

Jip Philippi

Tijdens zijn stage bij Hotsails Maui, op Maui in 2008
v.l.n.r.